RYHMÄT

Ryhmien kautta pääset tutustumaan paremmin seurakunnan väkeen. Voit kasvaa kristittynä ja päästä jakamaan omia taakkojasi, sekä kuunnella mahdollisesti myös muiden. Ryhmissä olet saamassa ja antamassa – sen mukaan kuin haluat. Ryhmiä vetää seurakunnan luotetut veljet tai sisaret.

Seuraile ryhmien alkamista ja tapahtumia kalenterista. Voit myös soittaa ryhmän yhteyshenkilölle.

Tiede & Luominen – Opetuslapseuspolku

02 toukokuu, 2024 at 05:00 pm - 07:00 pm on Ahdinkatu 25, Kouvola

Onko tiede ristiriidassa luomisuskon kanssa? Voiko näkemyksiä yhteensovittaa? Mitä yleisiä ajatuksellisia virtauksia tämän äärellä liikkuu ja mitkä niistä eivät kestä tarkempaa tarkastelua. Illat ovat ilmaisia. Hei, sarja kestää vain kolme osaa Toukokuussa. Ole mukana alusta asti.

Rukouspäivä piiri

Seurakunnalla kokoontuva ryhmä rukouksen merkeissä. Ryhmä jakaa sanaa lyhyesti ja rukoilee sekä esirukoilee ihmisten puolesta.

Kokoontuu, joka tiistai – torstai klo 12.00

Yhteyshenkilö Seppo Iivanainen 0400922857

Lähetyskahvit

Seurakunnalla kokoontuva ryhmä lähetyksen ajankohtaisista asioista kiinnostunut ryhmä. Rukoillaan, kahvitellaan, lauletaan ja kerrotaan lähetyksen asioita.

Kokoontuu, joka toinen tiistai klo 12.00

Yhteyshenkilö Kim Auvinen 0442148168

Krito - kristillinen toipuminen

Krito ryhmä kokoontuu kirkolla omana kiinteänä ryhmänään johon tulee ilmoittautua. Krito ryhmät kokoontuvat sovittuina ajankohtina.

Yhteyshenkilö Maria Saukkola 0400 137969

Opetuslapseuspolku

Haluatko oppia (tieto) ja harjoitella (käytäntö) uskoamme yhdessä toisten kanssa? Etsitkö syvempää yhteyttä seurakunnan keskellä? Haluatko kasvaa Jeesuksen opetuslapsena määrätietoisesti?

Opetuslapseuspolku koostuu moduuleista, jotka ovat eripituisia sisältö kokonaisuuksia. Moduulin läpäisee kun osallistuu ja hallitsee 75% sisällöstä. Moduuliin tulee ilmoittautua – tavoitteena on että ryhmä pysyy samana kokon moduulin ajan.

Ilmoittautuminen Kim Auvinen tel 044 214 8168

Moduuleja opetuslapseuspolulla on mm.

1. Raamattu tutuksi – Raamatun kokonaisuus haltuun
  2. Hengellisen elämän hoitaminen – oman spiritualiteetin löytäminen osana yhteisöä
  3. Johtajuus – johtajuuspolku valmistaa toimimaan seurakunnan toiminnoissa johtajana
  4. Evankeliumi – mitä se on ja miten siitä voi kertoa läheisille?
  5. Uskon perusteet – Asetettuna Kristukseen